شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-02
کد خبر: 7523 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ | ارسال توسط :
577 بازدید
۱
10
ارسال به دوستان
پ

هدیه عجیب مادر عروس به داماد خبرساز شد! مادر عروس پاکستانی با هدیه عجیبی که به داماد در جشن عروسی داد به سوژه رسانه ها تبدیل شد. جشن عروسی عروس و داماد یکی از بهترین روز‌های زندگی آن‌ها به شمار می‌رود. آن‌ها در کنار خانواده‌های خود با دعوت از دوستان و آشنایان بهترین روز زندگی […]

هدیه عجیب مادر عروس به داماد خبرساز شد!

هدیه خبر ساز
هدیه خبر ساز
مادر عروس پاکستانی با هدیه عجیبی که به داماد در جشن عروسی داد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

جشن عروسی عروس و داماد یکی از بهترین روز‌های زندگی آن‌ها به شمار می‌رود. آن‌ها در کنار خانواده‌های خود با دعوت از دوستان و آشنایان بهترین روز زندگی خود را جشن می‌گیرند. کادو‌های مهمانان به عروس و داماد نیز متفاوت است، از خانه و ماشین و طلا گرفته تا وجه نقد.

اما به تازگی هدیه عجیبی که یک داماد پاکستانی در روز عروسی اش از مادر عروس دریافت کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این مراسم عروسی، مادر عروس یک اسلحه AK-۴۷ (کلاشنیکف) را به دامادش کادو داد. در حالی که همه مهمانان منتظر دیدن کادوی مادر عروس به داماد بودند او از یکی از حضار خواست تا اسلحه را برای هدیه دادن به او تحویل دهد.

ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد این زن میانسال پس از دریافت اسلحه آن را به داماد خود هدیه می‌دهد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در پاکستان، مادر عروس در این کشور به «کلاشنیکف» معروف است.

این هدیه عجیب مادر عروس به دامادش با واکنش طنز کاربران در فضای مجازی همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «زشت ترین و بدترین هدیه ممکن در روز جشن عروسی.» کاربر دیگر نوشت: «این اسلحه باید به عروس داده می‌شد تا در خشونت خانگی از آن استفاده کند، اما متاسفانه مردسالاری غالب است.» این جشن عروسی ای که محتوای آن عشق و سادگی باشد نبود. تجمل و شواف خودنمایی می‌کند. در کشوری که مردم آن از فقر می‌میرند اکنون این اسلحه چه معنی‌ای دارد، خشونت، نتیجه اش خشونت است.»

منبع خبر ( ) است و پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7523 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09379341003  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پرتال خبری و تفریحی تایم آرامش در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :fatemekhodayar

      چ مادرزن خشنی????